Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 12:30:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/11305 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Väike-Maarja 
alevik, Lõuna tn 10 (Väike-Maarja lasteaed) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 54 lg 6 kohaselt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27148368>  (menetlus nr: 
455570), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister